Merhaba, 20 haftalık hamileyim dün geceden beri kuru bi agrım kanama veya lekenlenme yok ama kasık ve karnimda bi ağrı var bütün gün dinlendim ama geçmek bilmedi çok şiddetli değil ama ağrıyor normal mi acaba bu haftalarda yada hamileliği böyle geçen oldumu