Sln_rzgar ben Jimer’e gidiyorum canım. Doktorum Ferhan Sönmez, çok güler yüzlü ilgili bir kadın. Jimer’den önce Zübeyde Hanım’da çalışıyormuş. O yüzden deneyimli de baya. Hastanede covidli hasta bakılmaması da artı. Ben 37. Haftamdayım doğumhaneyi henüz görmedim ama gördüğüm kadarı ile ultrason odaları ve doğum sonrası kalacağımız odalar temizdi.