snowpress Merhaba sevgili anneler 🤗 11 hafta 5 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardi, doktorum çatlak için bu iki kremden birini kullanmamı önerdi. Siz hangisini önerirsiniz kaçıncı haftada kullanmaya başladınız ? Fikirlerinize ihtiyacım var 💁🏼♀️
diyhomelif snowpress ikisi de değil bana göre ben kilolu olmama rağmen hiç catlamadm fulll hindistan cevizi yağı kullandım duştan çıkınca ıslak vücuda bol bol yedirdim. Yurtdışında olanlar genelde bio oil kullanıyor gördüğüm videolarda ben hindistan cevizi yağından memnun kalınca hiç bakmadım
tazeaane snowpress canım ben lıerac aldım ama en güzeli hakiki zeytinyağı diyolar. Ben ikisini de kullanmayı düşünüyorum. Lıarac yorumları daha iyiydi mustela için o kadar para dökmeye gerek yok dediler.
Mirella snowpress bende ilk haftalarda Hindistan cevizi yağı 18. Haftadan itibaren badger ve lierac kullanmaya başladım. Badger den çok çok memnunum. Sürdükten sonra 2 gün çok nemli kalıyor küçük bi kapta ama yapısı gereği uzun süre gider
[silindi] snowpress mustela almıştım ben Bi sürü para verdim 5 sene önce bu kadar yaygın degildi zar zor bulduk hiç Bi faydasını görmedim senin cilt yapınla da alakalı tabi
Sumsumm diyhomelif kesinlikle katiliyorum burada hep soyluyorum zaten diger favori secenegimse kakao yagi. Kremlerin bi faydasi yok boyle degerli zengin yaglar varken
Sevgidag snowpress ilk gebeligimin de dr catlak merhemi kullan demisti cok zayif ve hayati boyunca gobeksiz bir insan oldugum icin catlama ihtimalin yuksek demisti basindan sonuna kadar lierac kullandim hic aksatmadan ve sonuc catladim 🤦🏼♀️❌
diyhomelif snowpress ben en başından beri hindistan cevizi kullanıyorum göğüs için 30 dan beri de gümüş kapak kullanıyorum 🤗 kakao yağını hiç araştırmadım
snowpress diyhomelif gümüş kapağı hiç duymadım nasıl bi şey, nasıl kullanılıyor bilgi verir misiniz? Benim ilk gebeliğim diye biraz acemiyim 🤗
SedefAda snowpress butun doktorlar phytolastil i oneriyor ama malesef ben hic fayda gormedim cevremde arkadaslarimda gormedi ben kullanilan urunlerin cok ise yaradigini dusunmuyorum ilk gebeligimde okadar coook dikkat ettim ki 2 kutu lierac bitirdim dogal karisim yaglar kullandim ama yapinizda varsa hic birsey fayda etmiyor catlamayanlarda kullandiklari krem fayda ettiginiz zannediyor ama malesef ole degil bizzat deneyimledim hatta sole solim hic kasiklarima surmedim genelde karnima surudum kasiklarim catlamadi karnim gobek cevrem catladi.
snowpress diyhomelif takip de ettim mesaj da attım 🤗 bu arada sayfanız da cok hoş görünüyor fikir alacagım başka şeyler de var gibi 🥰
Seval22 snowpress hiçbirşey kullanmadım 17 gün önce doğum yaptım 1 tane bile çatlağım yok bence genetikle alakalı arada bir oda toplasan 10 kere etmez bebe yağı sürdüm arkdaşalrım bu kremleri sürdü hepsi çatladı
archmom snowpress canım ben işk ögrendiğimden beri mustela çatlak önleyici yag kullanıyordum. 12. Haftadan sonra sabah mustela aksam lierac kullanmaya basladım . Duştan çıkıncada kantaron yağı sürüyorum . Şimdilik hersey yolunda 🥰