Merhabalar evde test yaptım ve çift çizgi Çıktı doktora gittim ve 1 buçuk aylık hamile oldugumu öğrendim ama yanlızca keseyi görebildik iki hafta sonra tekrar randevum var ve bütün belirtileri nerdeyse yaşıyorum ama yinede tereddütlerim var dış gebelik ihtimali varmıdır?😥