drsnkls07 Asli1453 hayırlı olsun kuzum istiyordun zaten rabbim tamamına erdirsin ama yeni doğum yaptın bebisi emzirmekten kesmen gerek dokunur çünkü yaramaz
Asli1453 drsnkls07 adet 1 gün geçince yapmıştım çok zor görünüyordu şimdi baya belli olmuş hayırlısı olsun
T_nisaa Asli1453 hayırlı olsun inşallah ama adet gününüzde yapmış olsaydınız böyle silik olurdu 1 hafta geçmiş net çıkardı bence sizinki geç döllenme olabilir
Asli1453 T_nisaa heralde cnm testi tekrarlıycm adetim 1 gün geçince yapmıştım çok zor görünüyordu şimdi biraz belli olmuş
Bahardali Bence hamilesin ama 1 hafta gecikme için çizgi biraz silik. Geç döllenme olmuş olabilir. Biraz daha bekle derim