Busra72 alla alla niye öyle oluyor acaba değerleriniz mi düşük acaba folik asitiniz falan bende bir kere düşük yaptım kürtaj oldum yine olurum diye çok korktum şuan 5 aylık hamileyim ilk aylarımda hep yatarak geçirdim korktum düşük yaparım diye sizinki biraz fazla olmuş ama olsun 7 tane meleğiniz var annesi