aslitellioglu_07 hiç kendini perişan etme derim canım boşu boşuna ben çok çektim prilam kullanmaya başladım hala kullanıyorum hiç bir zararı yok dedi doktorum.gece yatmadan önce alıyosun 2 tane ertesi günün akşamına kadar götürüyor seni.Dünya varmış diyeceksin ve yemeye başlayacaksın.Günde 4 taneye kadar güvenle kullanabileceğin bir içeriğe sahip.Halsiz düşme canım yazdır ilacını kullan.Onun dışında beslenemiyrm diye endişe etme kanından besleniyor bebek🌸Kaç haftalıksın şu an?