Merhabalar kızlar💞 Öncelikle tebrik eden herkese tekrardan sonsuz teşekkürler! Hepinizi de öpüyorum!💋 Asıl sorum; aranızda 12.-14. Hafta arasında serklaj olan varmı? Var ise çok acıyor mu veya yanma gibi bir mu? Ve kaç hafta yataktan kalkmama gibi bir durum var? Ve son olarak ne kadar ödediniz? Şimdiden teşekkürler💗