Tugba1616 Kızım olucaaaaakkkkk @Gulsen4224 canım erkek demiştin ama tahmin tutmadı bu sefer kızım olacak 🥰🥰🤣
Bahardali Tugba1616 Gulsen4224 Bana da tutmasın gülşen hanım inşallah. Bende kız istiyorum 😁😁😁😁 sağlıkla kucağınıza alın
Erdem2121 Tugba1616 ilk çocuk mu. Kız çocuğu berekettir. Dünyanın en güzel duygularını kız çocukları anneye tattirir. Rabbim kucağına almayı nasip etsin
Tugba1616 ikiiPrensensAnnesi https://hizliresim.com/3855g5 yorum yapılan resim buydun canım 11 haftalikti burada 😊
Minikkuss Erdem2121 oğlunuz var ve size çok çektirdi galiba bu kadar on yargılı olduğunuza gore .. gerci erkekler anneye anneler de oğullarına daha düşkün olurlar ama sizde farklı galiba .. çok şükür oğlum var ikinci de önce sağlıklı hayırlı olsun inşallah erkek olsun diye dua ediyorum..
Gamzeakd Tugba1616 bana da erkek dedi inşallah benimkide tutmaz😂 bir oğlum var ben de kız istiyom yaa 🌺 nasipten ötesi yok gerçi rabblm herkesşn gönlüne göre versin sağlıklı inşallah 🤲🏻
Tugba1616 Gamzeakd amin canım inşallah rabbim herkesin gönlüne göre sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin
ikiiPrensensAnnesi Tugba1616 ama gerçektn bende olsam erkek derdim bnmki gbi sanki ama bnmki erkek dedi doktor🤔 😅😅
Tugba1616 ikiiPrensensAnnesi yaaa sonradan Gülşen hanım fotoğrafa yorum yaptıktan sonra bana da erkek gibi geldi bide rüyada da ben erkek görmüştüm ama eşimin rüyası çıktı 😊
Bahardali [url=https://hizliresim.com/Uk92j3][img]https://i.hizliresim.com/Uk92j3.jpg[/img][/url] benimkide bu
Ecrin_nn Ben anlamadım arkadaşlar çok ciddi bir kitle burda sağ taraf olursa erkek sol taraf olursa kız diyor siz katılıyormusunuz anladığım kadarıyla sol da olup erkek olan çok 🙈
Bahardali Ecrin_nn o 6. Haftadaki görüntü için. Ben bilmem ama benim oğlum ekrana bakınca solda idi. Bu seferki sağda.
Erdem2121 Songultugraaa bebeğim doğsun nasıl duygularmis yazarım şuan elimizde kız çocuğu var o duyguları daha biliyoruz 😃😃
ikiiPrensensAnnesi Tugba1616 cnm bn iki kızımdada daima erkek bebek görürdm daima ama ters çıkıyormuş hamileyken ney görürsen tersi cıkar 🤷
ikiiPrensensAnnesi Tugba1616 eşin ne görmüştü babalarınki dogru cıkarmış ama bizimki nedense hç bişi görmüyo napıyosamda 😅😅😅