Hashasinannesi00 Beta 216 Ne demek nolur cevap yazın bu süreçte ağır kaldırdım ilaç kullandım alkol aldım bebeğine zarar verirmiyim
Deryayurt Hashasinannesi00 gebesin hayırlı olsun çok yeni o yüzden bence zarar vermemiştir diye düşünüyorum ama bi kadın doğumla görüşmelisin 🌸
merveklyc Hashasinannesi00 Hamilesiniz tebrikler🌸 Birşey olduğunu sanmıyorum çünkü daha kese bile oluşmamış oluyor yine de doktorunuza danışın
tgb006 Maşallah prospektüslerde yazan hamileyken yapılmaz”ların hepsini yapmışsınız 😅😅😅 şaka bir yana tabi ki bir şey olmaz nereden bileceksiniz daha çok yeni :)
Beyzan ZeynepDK malesef gebelik için değer 5 den büyük olmalı ama geç döllenme de olabilir eğer bir kaç gün içinde adet olmazsan testi tekrarla
Dilaam Hashasinannesi00 çok agir ilaç kullanan bile duydum ama bı s y olmamıştı insAllah olmamıştır dikkat edin bundan sonra doktoruds bilgilendirin mutlaka sağlıkla gelsin💕