Esmanur38 Hocam tek yumurta ikizlerime hamileyim 10+3 deyim acaba ne gibi sıkıntılarla karşılaşirm herkes biseyler soykuyor korkuyorum da
Fer4h Daha çok erken dikkat ederek geçireceksin şuan bi sıkıntın yoksa etrafa kulaklarını kapat inşallah sorunsuz doğarlar