emosmos bendeki de sanırım fıtık canım belimin sağ tarafında oluyor ağrısı ve adım atarken de ağrıyor, doktora gitsem bile bir şey yapamayacaklarını düşündüğüm için gitmedim ama egzersiz öneriliyor aşırı ağrılarda bol bol dinlenme öneriliyor sanırım, yürüyüş yapmam lazım benim de bol bol ama havalar soğuk yapamıyorum artık evde ne yapabilirsem o 🌺