ratatosk ay inanmıyorum.sjmdi baktım kızcağızın profiline. Yorumlardan tekrar kaldığını düşündüm.
Keşke bi cevap verseydi bende sandım ki yeniden hamile sevindim bi de.hakkini helâl etsin bilemedik ne diye eski posta yazarlar ki ben de tekrar post acti gec yorum yapildi saniyorum 🤷♀️