Kozlar merhaba 30+3 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri bacağıma bir ağrı girdi genelde oluyor kalçamda felan hamilelikte olabiliyormuş magnezyum eksikliğinden felan ama bir türlü geçmek bilmedi hiç kalkamıyorum resmen basamıyorum üstüne parmak uçlarıma kadar ağrıyor. Sizin ağrıdığında geçirmek için nasıl bir yol izliyorsunuz