likapaa53 İyi akşamlar hanımlar 34+5 günlük hamileyim . Bu akşamdan itibaren belimden bacağıma doğru adet sancısı gibi ağrı oluyor yaşayan varmı doğum belirtisimi
Svdkcbyk likapaa53 doğum belirtisi degil magnezyum kullanıyormusunuz magnezyum eksikliğinden dolayı da olabilir
likapaa53 Svdkcbyk kullanmıyorum pazartesi kontrole gidicem doktoruma anlatırım belki o zaman başlarız🙈