bltern1 Genital bölgemde kaşıntı var sık sık yıkıyorum ama su sabun ne değdirsem aşırı acıyor dokununca da aynı şekilde ne yapmam lazım 4 gün sonra randevum var doktora sorcam ama 4 gün nası dayancam ne yapmalıyım
Merve8494 bltern1 kizariktir büyük ihtimal gidene kadar evde hametan varsa kullan iyi geliyor benimde oluyor arada hametan kullanıyorum biraz da olsa kaşıntı ve acıyı alıyor
merveklyc bltern1 Mantar olmuş olabilirsin akıntın da var mı.Sabun değdirme. Kuru kalmaya çalış sirkeli suyla veya karbonatlı suyla temizle bol su iç. Günlük ped kullanma.
Meralrabiamhmt bltern1 tek önerım travazol krem doktorum verdı hemen kasıntımı bıtırdı doktorunun da onayıyla kullanabılırsın
bltern1 merveklyc akıntı vardı ama geçti sadece kaşıntı var sürekli kaşınıyor sirkeli suyla yıkadım aslında ama sanki bıcakla kesiliyor gibi öyle acıdı ki anlatamam
merveklyc bltern1 Çok kötü oluyor vallahi travazol krem kullan istersen doktora sor benim evde vardı kullandım baya rahatlattı
taze_anne79 bltern1 sabunla yıkamamalısınız mantar veya enfeksiyon olabilir sirkeli suyla temizleyebilirsiniz bir süre deneyin fayda göreceksinizdir
taze_anne79 bltern1 doktora gitmeyi bekliyceksiniz o zaman sadece sirkeli suya otursaniz temizlemek yerine öyle de mi acır acaba
bltern1 taze_anne79 yok hayır deneyemedim aşırı canımı acıttı çünkü ama bugun hiç kaşıntı olmadı travazol krem sürüyorum
Nurcihn bltern1 şiddetle tavsiye ederim travazolu kullandım çok kasintim geçti çok şükür o benim kurtaricim
smyra32 bltern1 benimde olmuştu travazol krem vermişti doktor gebelik mantarı olmuştum ..hafif kaşıntı vardı 37. Haftada beden temizliği yapmıştım o zman kendim farkettim doktora söyledim muayene yaptı .. fitil ve krem vermişti