Sarklajliyim 28+2 haftaya geldik doktorum iyi dedi ama cocuk dikislere baskı yapiyo yatıyorum ama doktorumun izniyle bugün bebek eksiği gördüm arabamızla gezdik birde ama yürüdükçe çok acı çekiyorum dün gittim doktora birde bu durumu yaşayan varmi ayaklarım havada yatiyrm