iremgun suyunuz geldikten sonra dogumda kendiliğinden başladı mı sizin, hayır sürekli yatmıyorum her ihtimale karşı yine de dikkat ediyorum açılma ve kısalma olmadığı için günlük hayatıma devam ediyorum rahim ağzı 20 mm in altına düşmediği sürece doktorlar yatmanın iyi olmadığını söylüyorlar sanırım sürekli yatacaksın diyen yok denecek kadar azdır ben kendimi hep yatıcam bu gebeliğimde diye şartlandırmıştım çünkü hep öyle duydum serklaj olan yatıyordu ama doktorum ilk günler çok kalkma dedi dikiş tutması açısından sadece ilişki yasak kabız olmamak gerekiyor