iLkMom İyi akşamlar kızlar 8+5 haftalık hamileyim mide bulantım göğüs hassasiyetim bazen oluyo bazen olmuyo sizce bu normal mi bı hafta var kontrolüme şuan aşırı tedirginim Allah korusun birşey mi oldu acaba (Mide bulantım oluyo ama öyle afedersiniz kusma hiç olmadı )
Zey00 iLkMom herkeste aynı belirtiler olmuyo hiç canını sıkma içini ferah tut bende 13 haftalığım sadece göğüslerim ağrıdı başka hiç belirtim yoktu. Sıkma güzel canını sağlıkla kucağımıza alalım inşallah :)
Ecemp1610 iLkMom bende aynı şekildeydi benim kontrolüm 4 Şubat çok korkuyorum ama normal diyorlar umarım iyidir bebişler 🥺🙏🏻
Buketkucuk iLkMom herkes aynı belirtileri yaşamayabiliyor canım. Kimisi hiç gebelik belirtisi yaşamıyor, hatta adet görmeye bile devam eden oluyor onlar hamile olduğunu bile uzun süre anlamıyorlar. Bebeğin sağlıklıysa belirti yaşamıyorum diye endişe etme hiç😚
E-K-D iLkMom bende de öyle oluyordu günlük değişebilir durumların benim hiç miğde bulantım olmadı kusmadım da hamile değilmişim gibi ne bulduysam ne varsa yedim ettim :) olur öyle şeyler içini rahat tut birşey olsa kanaman olur Allah’ın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşllah. Ağır kaldırmayın sürekli dinlenin uzanın beliniz kasıklarınızda ağrı hissettiğinizde hemen yaptığınız işi bırakın uzanın 1-2 saat yatın sadece 🧿🤲🏻
asyahumam Ben bunun için yarın doktora gideceğim 10 haftalıgim zaten baştan beri bulantim falan yoktu ama bir haftadır ağrılarım falan da yok. Hamile hissiyatim gitti 😖 çok üzülüyorum inşallah bir şey çıkmaz kızlar çok korkuyorum görenler dua eder misiniz nolur 🙏