Byby99 ben 38 haftalık oldum hala regenesis kullanıyorum. gebelik başından beri bıraktırmadı hiç. bu ara sadece gün aşırı içiyorum. oda değerlerim falan normal çıktı, beslenmeme de dikkat ediyorum. son hafta olduğu için doktora tekrar sormadım artık.