Merhaba arkadaşlar 37+5 hamileyim iki gün sonra doğum vardı… Doktor hastane için test verin dedi bugün verdik korona testi pozitif çıktı dediler… Şaştım kaldım ne ateşim var ne hastayım ne grip hiç bir belrti yok bu nasl olur 🤔 başına böyle bir şey gelen oldmu