Aycan_akay54 Canım yeni sezeryan oldum bende en büyük kurtarıcım depend oldu. Kendini yatağa bağlı bırakma sakın bol bol yürü. Ben hatta 1 gün boyunca hiç durmadan yürüdüm. Hastane çantası da normal ihtiyaç duyacağın şeyleri koy. Öyle bebek için fazla birşey koymaya bile gerek yokmuş çünkü kirletmedi şahsen benim bebeğim. Sıvı tüket özellikle komposto. Gaz çıkarmak için de canın acımazsa eğil kalk, klozette biraz bekle ama sakın zorlama kendini. Hemşireler sade şekersiz sakız çiğnemeyi de öneriyorlar. Ben çok aşırı terlediğim için sürekli üst değiştirmek zorunda kaldım istersen kendine biraz fazla üstlük koy. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin. Merak ettiğin birşey olursa cevaplarım seve seve🤗