selam kızlar bugun kontrolum vardı 8+3 haftalıgım bıkacgundur sol kasıgım ağrı yapıyordu doktora soyledım yumurtalıkta gebelık kıstı dıye bırsey oluşmuş 2.5 cm miş zamanla kayboladabılıyomuş amelıyatla alınmasıda grekıyomuş başına gelen varmı bu kıst nasıl erır neye dıkkat etmek gerekır