Gizem1034 Herkese merhaba,20+5 haftalık hamileyim ama 2 gündür hiçbir hareket hissedemiyorum.bundan önce 2 kez kalbi durdu düşük yaptığım bebeklerimin.endişe etmeli miyim?tecrübeli anneler yazabilir mi?
Banubaytok Gizem1034 bende bagzen böle hisetmiyom iki gün bigun sonra bi tatlı yiyince veya onla konusunca hareketleniyo
44_58_44 Gizem1034 ben de 20 haftalık kaybettim ölü doğum yaptım şimdi 36 haftalık ikinci bebeğimi bekliyorum ahh bu zamana gelene kadar neler çektim birşey olcak korkusu ile şimdi bile yorulunca hissetmiyorum dinlenince oynuyor inşallah birşey yoktur bizi de haberdar edin… sağlıkla gelsinler inşallah
Zynpk 2 gun uzun bi sure ve oncedn iki kaybiniz varsa bi acile gidin kalp atisina baktirn..ya da saglik ocaklari da bakiyo kalp atislarina.gidip bi baktirn
annepanda Gizem1034 doktorum bana 24.haftaya kadar duzensizlikler olabilir sakin korkmayin dedi. Ama sizin kayiplariniz varmis ne desek içiniz rahat etmeyecek. Gidin içiniz rahat etsin. Allahin izniyle sonuc guzel olsun..
annepanda Gizem1034 tatli birseyler yiyip sola uzanabilirsiniz. Yorulduysaniz stresliyseniz yavaslamistie belki. Benimde 22 haftadan sonra duzene girdi.
Gizem1034 annepanda çok teşekkür ederim inşallah uyuyordur.gün içinde yoğun çalışıyorum bir süre belki o zaman atmıştır ama hissetmemişimdir:(
Banubaytok Gizem1034 cikilota ye elinle karnını oksa biraz sola dön hafif parmağınla bastır yatiyosa kalkar ama korkma sakin seninki baya uykucu olacak rabbim biran önce hepinizin evladını kucağına almayi nasip etsin
Gizem1034 Banubaytok amin hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah,uykucu olsun yeter li yaşasın☺️
Gizem1034 44_58_44 inşallah sağlıklı olurlar ben de ikinci gebeliğimde 22. Haftada kaybettim o yüzden de en ufak şeyde pır pır oluyorum💫
44_58_44 Gizem1034 bilmem mi 2 hafta da bi hastaneye giderdim 32. Haftama kadar kan sulandırıcı vitaminler ne varsa verdi doktorum da şimdi 36 haftayı gördüm şükür inşallah iyi haberlerle gelirsiniz…🤲🤲🥰
Gizem1034 44_58_44 inşallah canımm rabbim kimseye yaşatmasın.gecwn hafta gittim zaten en son elimde olsa gün gidicem🍀