mugecelikkol kızlar mide bulantım geçmiyor prilam kullanıyorum ona rağmen kusuyorum hiç bişey yiyemiyorum napabilirim benim gibi olan varmı 😔
Ayss1234 mugecelikkol Allah şifa versin canım aynı dert bende de vardı prilam içiyordum 10 15 dakika sonra tekrar kusuyordum hiç bi şekilde etki etmedi ne yaptıysam da geçmedi 14.Haftaya girdim o şekilde hafifledi şuanda 15+3 üm hala daha ara ara kusuyorum inşallah tez zamanda atlatırsın
oglum0603 mugecelikkol benimde aşırı bulantim vardı hayattan sogumustum prilam hiç bi ise yaramadı. Simdi 11 haftalık oldum çok şükür azalmaya başladı
Mirasaki mugecelikkol evet bende öyleydim 14+5 oldum yeni yeni geçti seni üzmek istemem ama serum ilaç hiçbirşey işe yaramadı 3 aylık dönemin geçmesi lazım benim yeni yeni geçti ama bu seferde ağzımda sürekli ekşi tat ona çözüm bulamadım oda aşırı midemi bulandırıyor
oglum0603 aslitellioglu_07 iştahım iyi çok şükür yemek yiyebiliyorum artık önceden su bile içsem çıkarıyordum
rabiak4h mugecelikkol bende öyleydim acile gidip idrar testi ver canim keton pozitif cikti 1 hafta hastanede serum tedavisi gördüm öyle kendime geldim
Medine-07 8 haftalık hamileyim çok halsizlik var yerimden kalkamıyorum mide bulantım da var onun için prilam kullanıyorum ama çok fazla faydasını göremedim