Kızlar gebelik nasıl gidiyor benim 23 e kadar çok rahattı şu an 26+2 olduk iyice ödem olmaya başladım sağ bobregim ağrıyor sağ tarafıma yatamıyorum bebişte sanki mesanemin üzerine bagdambac kurmuş sürekli baskı yapıyor sürekli tuvaleteyim yarın kontrol var renkli ultrason görüntülerine bakacağız çok heyecanlıyım sizde durumlar nasıl