Ozerhome 33 haftalık bebek anneleri kilo durumunuz nasıl bizim bugün ki kontrolde 2250 gram 45.5 cm boyu biraz iri bir bebek dedi doktorumu🤭😄
Ayseur Ozerhome ben suan 34üm 33 haftaylen 2000gramdı ama 31 haftayla uyumlu 2 hafa geriden geliyor kızım, minyon olcakmış doktorum öyle dedi🤷🏻♀️❤️
Mirasu1 Ozerhome Biz 33 haftalıkken 2850 gr dık 3 hafta öndeydik 36 haftalıkken gittim 3200 dedi haftasıyla uyumlu dedi niye öyle oldu anlamadım şimdi 38 haftalığız kaç kilo oldu merak ediyorum
tarcinli_kurabiye Ayseur Hepsi başka şey diyo da 2000 33 haftada iyi bir kilo canım onlar ezbere konusuyor ordan bakıp
Dorukunannesifatma 33+1 de 2200 gr. 47 cm yarın 35+3 olcaz dr randevumuz var bakalım ne kadar olduk ☺️🌸
Ayseur tarcinli_kurabiye bencede öyle ama işte iki hafta gelisim geriliği var diyor doktorumuz bilmiyom 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Ozerhome Mirasu1 maşallah baya önden gitmiş gelişimi. Doktor birşey dedi mi peki gelişimi önden gitmesiyle alakalı
Ozerhome Ysmnaltnkya normal ama bu hafta da kilosu genelde 1800-2000 gram civarı diyor 33 haftalık gebelikte
Bursa97 Ozerhome biz 34+4 düz dün doktor kontrolümüz vardı bebisimiz 2750 gramdi 49 cm doktor hep iri bebek dedi baştan beri kaç doğar dedim 3 buçuk doğar dedi iri bebek 3 bucuksa bilemedim yani doktorlar neye göre konuşuyor 🤣🤣
Ozerhome Bursa97 36-37 den sonra net kiloları söyleyemiyorlar 😄 bana da hep en sonlarda 2900 demişti 3 buçuk çıktı 😆
Ozerhome Dorukunannesifatma bana da 36 da başlayacak doktorum normalde 33ten sonra almaya basliyorlarmis ama her doktorun kendine göre ilerleyişi var demekki