Ahsentas benide aynı şekilde kandırdılar hep🤦♀️ önce 12′de geçicek dediler bekledim geçmedi, sonra 16da kesin geçiyo dediler iple çektim, prilam içiyordum 16da prilamı bıraktım 3 gün hastanelik oldum serum takıldı kusmaktan, tekrar prilama başladım, 21de geçti çok şükür 23teyim 2 haftadır içmiyorum. Bi ara sürekli ağlıyodum 9 ay kusucakmıyım diye, çok zor bi durum Allah herkese kolaylık versin inşallah..