Heyecandorukta 35.5 haftalık hamileyim, bugün göğüs ucum çok acıyordu, iki gündür de çok hassas, az önce bir göğsümden bir iki damla su geldi 🙄 Ne ola ki bu😬 İlk defa oldu böyle bişey 😬
Busraa-29 Heyecandorukta canım sakın sıkma akmasın o ilk süt bebek için çok faydalıymış onu bebeğine sakla sağlıkla kucağına alırsın inşallah ♥️
Busraa-29 Heyecandorukta yok ben yeniyim daha 6+ 5 günlük. Olduk 😊ama tecrübeli annelerden biliyorum ilk sütün sıkılmayacağını ve çok sağlıklı olduğunu ♥️
Busraa-29 Heyecandorukta evet yabanmersiniyiz daha 😄😄teşekkür ederim siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏