4 cm açıklıkla gidip acil sezaryenle doğum yaptım çok kolay olmadı buraya herşeyi ayrıntılı anlatmak var belki ama şunu bilin ki bebeğinizi kucağınıza aldığınız an her şey bitiyor uyanır uyanmaz ilk sorunuz bebeğim nasıl oluyor kendi acınızı unutuyorsunuz Rabbim bu duyguyu isteyen herkese nasip etsin 🤗 şu dünyada aldığım en güzel karar bebeğim Allah evlatlarımızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏 uykusuzluk, yorgunluk bile size hiçbir şey geliyor 🤗