30 haftalık gebeyim sürekli kafamda ya bebeğime bişey olursa korkusu var doğru düzgün yatamıyorum bile. Bu gece sırt üstü uyuyakalmışım kalktığımda korktum acaba bşeşy oldu mu diye? Ve canım bişey istemediği için bugün yemek yemedim öğlene kadar sonra üzüldüm acaba aç mı bıraktım cocugu diye. Sürekli korku içindeyim 😪