pnaraksunkur Tetanoz aşısını kaçıncı hafta da yaptırdınız internette ilk doz 17.hafta ikinci dozda 21. Haftada diyor ben 18.haftama girdim daha olmadım sorun olur mu
NilayRuya pnaraksunkur 20.haftada oluyor ben 21de yaptırdım dün yaptırdım hatta ve Şubat’ta ikinci dozu yapacaklar
BAS123 pnaraksunkur normalde 20.haftadan sonra başlanıyor geç kalmadın canım sağlık ocağında irtibata geç
Ebrumihrimah pnaraksunkur bugün yaptırdım 19+4 2.dozda 1 ay sonra yapılacak Hiç ağrım sızım ateşim olmadı burda okuduklarim hep ateslenmis ağrısı çok olmuş kolunu bile kaldiramamislar. Korkulcak gibi değil 🤭💃💃💃
Almilaaa Birkaç hafta erken yada geç olmanın sakıncası yoktur bence . çok kişi 17lerde yaptırmış bende 22de yapılmıştı sanırım ilk doz. İki kez yaptıkları için araya 4 hafta koyuyorlar sadece
haziranin25i pnaraksunkur sağlık ocağındaki hemşirem 20.haftamda çağırdı ilk doz için ikinci doz için de 24. Haftamda çağırdı. Hangi kolundan aşı vurulacaksan o kolunu hiç oynatma ben put gibi tuttum hiçbir yan etkisi yaşamadım
OMAYBABY pnaraksunkur ilk dozu 21. Haftada 2. Dozu da 27. Haftada yaptırdım yani sağlık ocağı o zaman çağırdı