Zeyzey1616 Kızlar 34+2 haftalığım demin 3 basamak popo üstü düştüm kan vs bişy falan gelmedi ama bişy olmamıştır demi başına gelen varmı ?
ozi52 Zeyzey1616 Burda ki kimse bişi diyemez ki canım… Önce doktoruna yazmalıydın yada aramalıydın. Lütfen doktorunu ara çok geçmiş olsun💐💐💐💐
Zeyzey1616 Busbus58 yani şuan hareketi yok ama sanki sağ tarafıma toplanmış gibi duruyor sertleşmiş acaba düştüğüm icn mi oldu
Deniz1634 Zeyzey1616 azcik çikolata tali yiyin ve uzanıp yatın dinlenin eğer hala hissetmezseniz bı doktorunuza başvurun geçmiş olsun .
Zeyzey1616 ozi52 saol canm zaten hani aynı şekil başına gelen varmı bişy olan varmı diye sordum aradım demin gün içersinde hareketlerini hissetmezsn hemen gel dedi
babyackgz Zeyzey1616 ben düştüm 36.haftamda tabi korkumdan ağlaya ağlaya doktora gittim ama şükür bir şey olmadı doktorum da kan su vs gelmediyse sorun yoktur demişti bebek hareketlerini takip et canım geçmiş olsun
ozi52 Zeyzey1616 İçer de parti bekliyoruz minnakcım😂… Hadi bakalım bol hareket et 🤲🏻🧿🥰 Tekrar geçmiş olsun. Doktorunuzu aramanıza sevindim ☺️🎈🎈🎈🎈
Deniz1634 Zeyzey1616 bebeğinin hareketlerini hissediyormusun? Umarım iyidir bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle
Zeyzey1616 Deniz1634 çok teşekkür ederim uygulucam şimdi az uzandm doktorumu aradm gün içinde hissetmezsen akşam gel dedi
ssnnmmm Zeyzey1616 doktorunu aramalısın bende 32.haftanın başında düştüm hareket falan ediyorum diye sormadı hemen gel dedi ultrasonla kesenin tutunuşuna baktı
Deniz1634 İnşallah bir sıkıntı yoktur içini ferah tut rahat bırak kendini strese sokup kasarsan bebeğini oda etkiler.