mmk01 15 haftalığım cinsiyet öğrenmek için gittim bildiğin rahim üstünde baktı doktor baş aşağı inmiş dedi riski var mı yokmu demedi bu haftalarda normalmıdir
haziranin25i mmk01 bende hep aşağıda taşıdım büyüdükçe yukarı çıktı kuzum 🤗 şimdi kızımla 37+4 deyiz 🌺💜
Srnysl mmk01 canım ilk zaten rahim üstünden bakıyor lar bebek büyüdukce rahim de yukarı doğru çıkıyor sonralarda yukarıdan bakıyor lar normal yani
OzgeSahin2 bas asagi olmasi normal pozisyonu ama belki bebegi tam gorebilmek icin net almak icin o kadar asagidan tutmustur🤍
mmk01 OzgeSahin2 iki üç gündür çok ağrı var o tarafımda zaten demek ondanmış ilk gebelik biraz da pimpirikliyim
1pearl dün bunun için aşırı sıkıntı çektim resmen vajinamdaydı bütün gün yattım hiç ayağa kalkmadm 18. Haftayadaym doktor zamanla yukarı cıkacak korkma dedi
1453Sm34 1pearl 34 haftalik hamileyim hala yukari cikacak cani sağolsun ne yolda yürütüyor beni nede temizlik yaptiriyor sanki cikti cikacak hep altta