Hanımlar postlarımı görmüşsünüzdür 35+4üm 3 gündür sancım var bebek kanala inmiş baya kafası aşada dedi doktor , bugün sancım daha çok ayağa kalktıgım an ağrım başlıyo sadece tuvalete kalkıyorum ama böyle hep hafif hafif var sanki adet olmuşumda ağrıyo gibi ama bazende öyle bi ağrı giriyo ki fena yani ama kısa sürüyo , bu hafta doğum bekliyoruz ama şuan anlayamıyorum ya çok tedirginim