eellaa ben yeni hamile kaldigimda rüya gördüm karnim kocaman bi anda cansi tutdu eşime seslendim eşim ben ambulansa ariyacam diye kapidan çikdi bende yerimden kaldim o anda bebek çikdi tam yere düşecekdi elimle tutdu kucagima aldim kiz bebekdi amma okadar güzeldi gözleri yeşil bembeyaz saçlari turumcuydu insan bakmaya kiyamiyodu kaç gün o rüyanin etkisinde kaldim geçenlerde yine gördüm eşin elinde kiz bebek okadar güzel turumcu saçli gözleri ayni yeşil 🥰32haftalik hamileyim kizim olacak inşallah anneler hissedermiş canim ben ilk başda da kayin babama şaka yapmişdim kiz torunun geliyor diye biraz bozulmuşdu nabzini ölçümdü çünki erkeği daha çok seviyorlarda ozaman bilmiyorduk tabi cinsyetini 🤣sonra gerçekdende kiz çikdi 🙈