Bdp Haftaya ilk kez Nstye gireceğim. Nedir nasıl oluyor neye bakılıyor tecrübeli anneleri yoruma bekliyorum 🙏🏻
Msydn6 Bdp sancına ve bebeğin hareketlerine kalp atışlarına bakıyorlar canım lastikli bir aletle karnını bağlıyorlar azıcık sıkıyorlar ve bir yarım saat o şekilde yatıyorsun kalkmadan cihazda ölçümü yapıyor 🌸
Zeyzey1616 Bdp 32. Haftamda girmiştim canm lastikle karnımı bağlayıp biraz sıktılar 15 dk kalp atışlarını dinledim bebişin sancıya ve kalp atışlarına bakıyorlar yani daha çok kalp atışlarını duyuyorsun bol bol güzel bişy ❤️🤰🏻