Kızlar hiç ağrım sancım yok açılmayı ne ilerletir ? Bebeğim toplandığında belimde ve kasıklarımda ağrı oluyo ama düzensiz ne yapsam ilerler acaba ? İlk kızımda 39da doğurdm ama yine sancım yoktu 😒 suyum geldiği için suni sancıyla gerçekleşti doğum, bu inşallah öyle olmaz kendi sancımla açılmamla olsun istiyorum 😇 şunu yaptım açılmam hızlandı dediğiniz bişey var mı