Mantıken düşünürseniz zaten 12 13 14 bunlarda daha minnacık çocuk yani, kasları vs aşırı güçlü olmadığı için hareketli olsada hissetmek mantık dışı 🤣 ben 15 deyken bir kere mi ne hissettim cikolata yedim baktım Bi hareketlenme var çok hoşuma gitmişti çok şükür bende gaz kabızlık bişi olmadı, ben zayiftım birde yağlı bir göbeğim yoktu armut göbeği gibiydi 12 den sonra benim göbek çıktı hatta diyorum nasıl çıkar vs vs diye ama çıkabiliyormuş neyse benim oğluş maşallah ultrasonda da çok hareketliydi şuan 18 bitmek üzere her zaman olmasada hissetmeye başladım hatta dün eşim konuşuyor Bi tepki verdi dedim Allah Allah sustu oda durdu dedim bir daha konuşurmusun dedim 2incisinde çok güzel hissettim Allah herkese nasip etsin bu duyguları 🥰