Benim cildim de çok iyiydi hamileligin başında ama bir aydir sivilcelerle savaşıyorum. Bir haftadır sekeri kestim (sadece rafine sekeri kestim, meyve, kuru meyve vs. Yiyorum) ve faydasını gordum. Bir deneyin isterseniz. Genellikle vücuda alınan fazla şeker sebebiyle oluyor benimkisi.