Kumsalkaran Merhaba. 5+4 gebeyim dün gece kese içi kanamamdan dolayı hastaneye yatırıldım. Kese içi kanaması yaşayan varmı? Kese içi kanamadan sonra bebegini sağlıcakla kucağına alan?
Gllpkr Kumsalkaran ben yaşadım canım öncelikle zor bi süreç rabbim yardımcın olsun 🤲sonrasında benim kanamalarım olmuştu hastanede yattım vs ilk 4 ay progestan pruloton iğne serumlar çok şükür şuan 28. Haftama girdim korkma kendini yorma bol bol yat dinlen su iç gerisi Allahın takdiri
Metehan_ve_annesi Kumsalkaran ben 7. Hafta da kese çevresi kanaması yaşadım farklı şeyler sanırım. Progestan kullandım 4.aya kadar. Geçti Şu an 21 haftalığız gayet iyiyiz
Rmysssa Kumsalkaran benimki boş gebelikten dolayı oluşan kese kanamasiydi sonlandırıldı 8+4olmama ragmen bebek gözükmemişti
Kumsalkaran Sita3434 canım 9+4 gün olduk çok şükür kese içi kanama durdu ve içinde ki kanda tamamen bitti. Ama doktorum yinede dikkat etmemi önerdi çok fazla hareket etmemeye özen gösteriyorum. Insallah sizinde en kısa zamanda iyileşir ve bi sorun kalmaz
Kumsalkaran Sita3434 canım kalp atışını duyduğumuzda 6 haftalıktı. Tarifsiz bir andı rabbim en kısa zamanda sizede şifa verir