ruveyda14 Bugün iki haftalık olduğunu öğrendim pazartesi beta yaptırmıştım 243 cıktı yarın tekrardan bakıcam ama endişe ediyorum az ilerliyor diye normal mi acaba hafif yumurta tembelliği var dedi doktor ondan olabilir mi ya da geç döllenme
Fatma12345 ruveyda14 şuan bunun için az bı deger diyemeyiz cnm 2 günde bir kan ver eğer 2 katına cikiyosa sıkıntı Yok demektir ben ilk hamile olduğumu öğrendiğim ilk adet günümde kan verdim 29 çıkmıştı 2 günde bir tekrarlıyodum şükür iyi yükseliyordu şuan 20 haftalık olduk rabbimin izniyle darısı senin başına korkutma cnm kendini takip et sürekli