Hanımlar merhaba. Öncelikle herkese hayırlı doğumlar diliyorum. Benim belimde fıtık var ve normal doğum istiyorum. Doktoruma danıştım. Beyin ve sinir cerrahisi ile görüşmeniz gerekir dedi. Görüştüm ama mr sonucum 2 yıl öncesine ait. Bu yüzden net bir şey söylemediler çok eski diye. Fıtığı olan ve normal doğum yapan oldu mu ? Bu zamana kadar hep sorun olmadığı sürece normal doğum istedim ama şimdi biraz korkmaya başladım. Lütfen yaşayan varsa yazabilir mi 😕😕( L5 S1)