Merhaba kızlar ,
Bugün doktor randevum vardı 12haftalığız normalde bu haftalarda doktorlar 2li tarama ister ama benim doktorum gerek görmedi her yerini ölçtü kafa baş boyun vs her şeyi olması gerektiği gibi özellikle burnu gördüğüm için gerek görmüyorum dedi
bu şekilde doktoru tarafından gerek görülmeyenler var mı ? Birde %70 kız dedi 👩👧Oran %50’nin üzerinde olunca değişmez diye düşünüyorum ve çok kız istiyorum 🤩