[silindi] Kalbinizi karartmayın lütfen. Bu tür endişeler çok normal en azından benim için bende hep acaba şöyle olur mu böyle olur mu dedim ama sonra hep iyi düşündüm. Hareketi azaldı uyuyor dedim, kendimi yorgun hissettim bebeğim içeride o yüzden dedim, iş yaptım bacak popo ağrısından öldüm ama o içimde olduğu için bu acılar bin şükür dedim 👐
Sizde tedirginsiniz her anne baba adayı gibi korkuyorsunuz engelli olmasından çünkü çok çok büyük bir imtihan verebilen de çok bu imtihanı.
Siz iyi düşünün iyi hissedin iyi olsun çünkü hayr da şer de Allah’tan 🌹🌹