Cylncyln_01 Kızlar ben 20+5 haftalık oldum bugün kan ve idrar sonuclarimi almaya gittim aile dr bana idrarında kan hücresi görülmüş dedi muhtemelen sen fark etmemissin dedi bu durumu yaşayan var mı
Suzii-90 Cylncyln_01 bende de idrar yolu enfeksiyonu oldugunda kan hücresi de vardi kültür testinde üreme olmayınca dr ilac vermedi cok su içtim su ile geçti 4 5 litre su içtim 10 dk da bir wc deydim 🤦♀️
Suzii-90 Cylncyln_01 o zaman bi doktoruna görün canim tekrar test yaptir bu arada da bol su ic geçmiş olsun canim insallah bebegin suyuyla alakalı değildir
Suzii-90 Cylncyln_01 yok canim benim kendi doktorum idrar testi isteyince gördük ama önemsemedi yüksek de degildi kültürde üreme olmayınca ilac vermicem dedi su ile geçti cok şükür 1 hafta sonra tekrar test yaptırdım değerler düşmüştü