safderun_ Ovitrelle kullandktan sonra bende halszlk ile karın agrısı oluştu tıpkı adet sancıları gibi bi de kullandktan kaç gün sonra gebelik haberini aldnz. Ve olumlu sonuç alanınız var mı?
afrasil safderun_ ovitrelleden sonra gebelik belirtisi yaşadım kendimi hamile sandim meğer ignenin etkisiymis bilgim yoktu ama gebelik olmadı
Pammuk safderun_ dünde ben vuruldum bildiğin adet ağrısı çektim ama bu 3. Vuruluşum bu etkiler 10 gün devam ediyor
Kelebeginruyasii Ben ayın 6sında oldum iğneyi adet olacakmışım gibi kasık ağrım var ara ara vuruyo birde sürekli uyuyorum niye böyle bende anlamadım🙄 14.15.gün test yapmayı düşünüyorum bakalım hayırlısı allahtan🤲🏼