minikprensesimmm Herkese merhaba😍 Emziklerinizi hangilerinden ve nereden tercih ettiniz fiyatları nasıldııı ? Bir de emzik zinciri yaptıran var mı ? Eğer varsa hangi siteden haydi bilgilerimizi paylaşalım🥰
mom24 minikprensesimmm emzik zincirini 2 gün kullandım tövbe ettim kullanmamaya bebeğimin boynuna dolanmıştı bir o kadar korktum ki dünyanın en gerkesiz şeyi emzik zinciri🙏
minikprensesimmm _abc_xyz ellerinize sağlık bende şuan dışarı çıkamadığım için sipariş vermeyi düşünüyorum☺️
minikprensesimmm mom24 böyle yorumları da görüyorum ve korkmuyor değilim ama heveslenmiyor da değilim. Yaşamış olduğunuz duruma üzüldüm Allah beterinden korusun ♥️
Beyziikoo minikprensesimmm Emziklerini yenidoğan ve 6 ay sonrası olarak 2 paket Wee Baby markasından aldım daha kullanmadık tabiki 😊 Ama eltime de almıştım çok sevmişti yumurcak 🤗 Emzik zincirini de kendim yapacağım Allah izin verirse 😍
eccmmnr Bebekler emzik konusunda tercihi bize bırakmıyorlar, 14 yeğenim var ordan biliyorum o yüzden uygun olarak hem damaklı, hem yuvarlak derken bı kaç çeşit aldım ben şimdilik. Hangisini kabul ederse ona devam edeceğiz 🤗
44Queen minikprensesimmm çiçek sepetinde isimli emzik zincirinde indirim vardı bi bakın isterseniz yaptırmak isterseniz güzeldi emzik bips aldım ben memnun kalacağını umuyorum
_abc_xyz minikprensesimmm bende cok seviyorum yaaa o yuzden cesit cesit aldim hangisini kabul ederse 🥰
_abc_xyz minikprensesimmm ben sordum ama cok pahalı fiyatlar soylediler emzik zincirine gore pahali yani suan bu kadsr ucuza mâl ettikten sonra daha bi pahali geliyo 🤣🤣
mom24 minikprensesimmm amin canım allah razı olsun bende çok heveslenmiştim ama başıma geldiği için artık asla takmam diyorum sende eger takacaksan çok dikkat et canim🙏
tgul minikprensesimmm Bebelimani sayfasından 2 isimli emzik zincirini 35 tlye yaptırdım cok da beğendim. Ama şu an ne kadar fiyatı bilgim yok.