Benim açlıkta toklukta yüksek çıktı, genetik zaten annem ve ablamlarda da var şeker. Doktorum dahiliyeye gözüküp insülin kullanmam gerektiğini söyledi fakat ben kabul etmedim, kendimce araştırıp diyet uyguladım, hamur işi, kızartma, beyaz ekmek, pilav ve şekeri yüksek karbonhidrati ve tabiki de tatlıyı hayatımdan çıkardım. Doktorum meyve de yememem gerektiğini söyledi, onuda hayatımdan çıkardım. Onun haricinde yinede yükselirse bı kase yoğurda limon sıkıp üstüne tarçın ekleyip yiyorum hemen düşürüyor. Bide geceleri süt içince açlık şekeri düşüyor. O kadar diyetten sonra şimdi açlık düşük çıkıyor hatta elim ayağım kesiliyor hemen biseyler atmıştiriyorum yada hurma yiyorum, sıkmayın kendinizi ben başta çok kastım sürekli yüksek çıktı. Sonradan vücudumu ve tepkilerini öğrendikçe ne yapmam gerektiğini anladım. Geçmiş olsun 🙏🏻