Epidural doğum aşkıyla yanardım ilk hamileliğim Cuma günü hastaneye gittim bir santım açılmam vardı doktor yatışını yapalım suni sancı verelim dedi epiduraldan o kadar Cesarat aldığım için kabul etmedim eve gittim iki gün boyunca gece gündüz sancımı çektim hastaneye gittiğimde 5 santim açılmam olmuştu ve anestezi geldi ama yapamadığı için tutmadı doğuma dakikalar kalmıştı ben acıdan can atıyordum doktor geldi bu nasıl epidural anestezi dedi böylemi olur dedi meğer anestezi uzmanı yapamamış ve ben 9 santım açıklığımla acıdan bayılıyordum doktor acil sezeryana aldı bebeğim oksijensiz kalmıştı ve çok riskliydi bu saatten sonra sezeryana inmek
Sabah 5-30 da kızım dünyaya geldi 🤲🏻 Elhamdülillah Onu görünce sanki ölümlere giden ben değildim olsun kızımın canı sağolsun ama ne hastaneye ne ebeye ne anestezi uzmanına hakkımı helal etmiyorum 🤲🏻 lütfen epidural yaparken iyice düşünün ve gerçekten uzman birinden yardım alın bu işi doğru yapmak çok önemli olumsuz bir hikaye yazmak istemezdim ama kimse benim çektiğim o zorlukları yaşamasın diye anlatmak istedim inşallah en kısa zamanda sağ salim kucağınıza alırsınız 🤲🏻